FAQ: Oftest stillede spørgsmål
Nedenfor har vi samlet de spørgsmål i en FAQ, som vi oftest får fra vores patienter. Hvis du ikke finder det, du leder efter, så er du velkommen til at ringe til os – vi sidder klar til at hjælpe ved telefonen.
Ring til os
FAQ
Hvis du bliver forhindret i at møde på det aftalte tidspunkt, skal du melde afbud senest 24 timer før din aftale. Såfremt du ikke melder afbud, risikerer du at modtage en udeblivelsesregning på kr. 285,-
Du kan melde afbud på telefon 3670 7600.
Vi afregner i receptionen samme dag.
Du kan betale med:
1. Alle kreditkort
2. MobilePay.
3. Kontant på beløb op til kr. 14.999,-
Du kan se vores priser her.
Det skal ikke gøre ondt at gå til tandlægen. Derfor sørger vi hos PLUS1 naturligvis altid for at smertedække dig 100% under din behandling.
Hvis du er meget bange for nåle, kan vi også overfladebedøve, inden vi bedøver med injektion.
Vi tilbyder ikke behandling i fuld narkose på klinikken.
Vi tilbyder ikke tandbehandling til børn under 12 år, men henviser til skoletandplejen i den kommune, hvor barnet har bopæl.
Vores tandlægestole er godkendt til 140 kg. Hvis du har brug for mere end det, anbefaler vi dig at kontakte Tandlægerne Christian Ravn i Køge.
Vi er glade for at have handicapvenlig adgang på alle vores klinikker.
Af hensyn til personalets ergonomiske arbejdsmiljø kan vi desværre ikke tilbyde hjælp med at løfte patienter fra kørestol til tandlægestol under besøg på klinikken.
Vi kan heller ikke tilbyde behandling, mens du sidder i kørestolen.
Kan du ikke selv komme fra din kørestol til tandlægestolen, er du meget velkomme til at have en pårørende med, som kan hjælpe dig.
Når du er oprettet i vores bookingsystem, kan du logge ind og se dine faktura i systemet for det seneste år. De ligger under ’Min side’.
Alle vores klinikker ligger tæt på offentlig transport. Du kan se, hvordan du finder vej til os på kliniksiderne.
Ballerup Healthcare Center
Field’s
København ved Tivoli
Rødovre Centrum
Du finder information om dine parkeringsmuligheder på vores kliniksider:
Ballerup Healthcare Center
Field’s
København ved Tivoli
Rødovre Centrum
Betaler du ikke din regning til tiden, så vi er nødt til at rykke for betaling, opkræver vi ekstra kr. 100,-
Hvis du er så uheldig at få en skade i forbindelse med din tandbehandling, fx tandtab pga. manglende diagnostik og behandling eller pga. en knækket rodfil, kan du søge om erstatning.
Den skal du søge gennem Patienterstatningen.
Det er nemt at skifte tandlæge. Hvis du kunne tænke dig at blive patient hos os skal du blot kontakte os. Det kan du gøre på en af følgende måder:
1. Ring til os på 3670 7600.
2. Udfyld en formular og så ringer vi dig op.
Vi ser frem til at byde dig velkommen på klinikken.
Se ‘Afbud’.