Om PLUS1

PLUS1's værdier

Mennesker er forskellige, og derfor fortjener ingen at blive behandlet ens. Hos PLUS1 er vi meget opmærksomme på at skabe en personlig oplevelse, og vi giver os altid god tid til at lytte, så vores patienter mærker en tryg og tillidsfuld dialog.

Vi gør en dyd ud af at fortælle om alt, vi foretager os i forbindelse med behandlingen, så der ikke opstår tvivl og usikkerhed omkring forløbet.

Det er ikke nogen hemmelighed, at et tandlægebesøg kan være forbundet med angst og ubehag, og derfor er vores medarbejdere også specialiseret i at håndtere selv den mindste bekymring.

PLUS1 er med tiden blevet en af de førende tandlægeklinikker i Storkøbenhavn, da vi gennem mange år har arbejdet målrettet med at være den foretrukne arbejdsplads for de kvikkeste hoveder i tandlægefaget.

Vores klinikker er indrettet med det nyeste udstyr, og vi anvender kun de bedste materialer i vores behandlinger.

Grundighed og faglighed er grundelementer i vores filosofi, men vi mener samtidig, at empati, indlevelse og engagement i vores patienter er mindst lige så vigtigt.

Kvalitetssikring

Hos PLUS1 arbejder vi løbende med at sikre det højeste kvalitetsniveau:

• Vi gennemgår kontinuerligt tilfældigt udvalgte journaler med henblik på at kontrollere røntgenbilleder, fotos og journaler, så vi sikrer, at vores høje kvalitetskrav efterleves.

• Du bliver tilknyttet et behandlerteam, som består af en tandlæge og en tandplejer. Dette sikrer, at du altid bliver tilset af minimum to sæt øjne.

• Har du særlige behandlingsbehov, henviser vi dig til en vores specialister. Vi har specialister inden for rodbehandlinger, kosmetiske behandlinger, tandregulering, paradontose, implantater og kirurgi.

• Vi har faglige møder hver måned, hvor vores behandlere udveksler erfaringer og nye behandlingsmetoder. Derudover deltager vores personale løbende i interne og eksterne kurser.

• Lever vores behandling ikke op til dine forventninger, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte os anonymt via vores Ris & Ros side – eller du kan kontakte Rune Kirkeby på rk@plus1.dk.

Praktisk

Første gang bedes du komme 10 minutter før den aftalte tid, så vi kan oprette dig i vores journalsystem. Husk at medbringe dit sygesikringskort.

Afbud skal så vidt muligt meldes senest 2 timer før behandlingen. Hvis vi modtager dit afbud senere end dette, vil det blive betragtet som en udeblivelse, og du vil få tilsendt en regning på 263,00 kr. for en udeblivelse, hvilket tandlæger ifølge sygesikringen er berettigede til.

Efter endt behandling udskrives regningen, der betales samme dag kontant eller med dankort. Ved visse større behandlinger skal regningen betales forud helt eller delvist.

Er du medlem af “danmark”, indberetter vi automatisk refusionsansøgningen for dig.

Man kan frit skifte tandlæge og du har krav på at få din journal og røntgenoptagelser overført til den nye tandlæge. Ønsker du derfor at blive behandlet hos Plus1 vil vores tandlæger sørge for, at din tidligere journal rekvireres.

Der er meget nem adgang for kørestolsbrugere på vores klinik i Rødovre og Field’s. I Rødovre er der store handikap venlige parkeringspladser på taget med direkte adgang til klinikken. I Field’s er der handikap-parkering i kælderen.

Vi har erfaring i at bistå vores patienter med at indhente erstatninger fra forsikringsselskaber eller andre.

Har du behov for hjælp til at søge erstatning, er du velkommen til at kontakte os.

Læs mere om klagesager på www.tandklage.dk

Ledige stillinger slår vi op her på siden og på dentaljob.dk 

En ansøgning skal indeholde et udførligt CV samt kopi af referencer og eksamensbevis. Ansøgninger skal sendes per e-mail til job@plus1.dk.

Vi vil indimellem invitere til et indledende telefoninterview. Et telefoninterview vil typisk tage ca. 5-10 minutter. Da det kan føles unaturligt at skulle interviewes over telefonen, foreslår vi, at du tager samtalen et sted hvor du kan tale uforstyrret. Det er ligeledes en god ide at bruge headset så du kan tale mere frit, samt har din ansøgning og CV foran dig.

Under et telefoninterview vil vi blandt andet komme ind på dit CV, hvorfor du ønsker at arbejde for PLUS1, samt enkelte spørgsmål som har til hensigt at vurdere hvilke personlige egenskaber du besidder.

Efter et eventuelt indledende telefoninterview, vil du i løbet af ca. 1 uge eventuelt blive inviteret til en personlig samtale, eventuelt opfulgt af endnu en personlig samtale. Under de personlige samtaler vil vi gå yderligere i detaljer med dit CV samt yderligere drøfte de personlige egenskaber vi leder efter hos en ansøger.

Selvom du skulle blive forbigået i en ansættelserunde hos os, er du altid meget velkommen til at søge igen på et senere tidspunkt, da dette blot viser, at du meget gerne vil arbejde hos PLUS1.

Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os på job@plus1.dk