fokus på kvalitet, tillid og omsorg - Om PLUS1 Tandlægeklinik

Om PLUS1

 

PLUS1's værdier

PLUS1 yder behandlinger i høj kvalitet og med anvendelse af de bedste materialer, teknikker og udstyr. Fagligt engagement, efteruddannelse og sparring med kollegaer er afgørende for opretholdelsen af PLUS1's høje kvalitetsniveau. Derfor stiller PLUS1 blandt andet krav om løbende efteruddannelse af alle ansatte.

Tillid & Omsorg

Vores patienter lægger en høj grad af tillid i vores hænder og det er afgørende for os at kunne bevare denne tillid. Vi drager omsorg for dig og dine tænder og vi er her for at sikre, at du bevarer eller får et tandsæt som du bliver virkelig glad for. Vi lægger en ære i altid at kunne tilbyde dig den bedste behandling overhovet.

Hos PLUS1 er tiltræning og fastholdelse af højt kvalificeret og motiveret personale af afgørende betydning. Engagement, hensyn og ansvar kendertegner samarbejdet hos PLUS1.

Er du i tvivl om hvorvidt vores behandlingforslag er korrekt, er du altid velkommen til at indhente en anden tandlæges vurdering eller skifte til en anden tandlæge indenfor PLUS1.

Kvalitetssikring

Hos PLUS1 er sikringen af et konstant høj og ensartet kvalitetsniveau en integreret del af vores hverdag.

Vores kvalitetssikringssystem består af følgende dele:

- Vi har vejledninger på de mest gængse typer behandlinger.

- Man tilknyttes et behandlerteam som består af en tandlæge og en tandplejer. Dette sikre, at man altid tilses af minimum to sæt øjne.

- Har man særlige behandlingsbehov, henvises man til den af vores tandlæger som er særligt specialiseret i det pågældende område. Vi har specialister indenfor rodbehandlinger, kosmetiske behandlinger, tandregulering, paradontose, implantater og kirugi.

- Vi har faglige møder hver måned hvor vores behandlere udveksler erfaringer og nye behandlingsmetoder gennemgås.

- Vores personale deltager løbende i interne og eksterne kurser.

- Vi gennemgår kontinuerligt tilfædigt udvalgte journaler med henblik på at kontrollere røntgenbilleder, fotos, journaler mv. for at sikre, at vores kvalitetskrav efterleves.

- Vi har undervisningsseancer hvor forskellige behandlinger udføres så fremgangsmåder og nye arbejdsmetoder læres af alle vores behandlere.

- Oplever du at din behandling ikke lever op til dine forventninger, hører vi meget gerne fra dig. Du kan kontakte os anonymt via vores Ris & Ros side, eller du kan kontakte Rune Kirkeby på rk@plus1.dk.

Hvis noget er gået galt opfordrer vi til, at man udover at kontakte os, indrapporterer eventuelle hændelser til Patientombuddet på www.dpsd.dk. En indrapportering sikrer, at vi og det øvrige sundhedsvæsen kan lære af dine erfaringer.

 

 

Praktisk

 

 
Første gang du kommer
Første gang bedes du komme 10 minutter før den aftalte tid, så vi kan oprette dig i vores journalsystem. Huske at medbringe dit sygesikringskort.
Afbud
Afbud skal så vidt muligt meldes senest 2 timer før behandlingen. Hvis vi modtager dit afbud senere end dette, vil det blive betragtet som en udeblivelse, og du vil få tilsendt en regning på 234,00 kr. for en udeblivelse, hvilket tandlæger ifølge sygesikringen er berettigede til.
Betaling
Efter endt behandling udskrives regningen, der betales samme dag kontant eller med dankort. Ved visse større behandlinger skal regningen betales forud helt eller delvist.
Medlem af sygeforsikringen "danmark"
Er du medlem af "danmark", indberetter vi automatisk refusionsansøgningen for dig.
Tandlægeskift
Man kan frit skifte tandlæge og du har krav på at få din journal og røntgenoptagelser overført til den nye tandlæge. Ønsker du derfor at blive behandlet hos Plus1 vil vores tandlæger sørge for, at din tidligere journal rekvireres.
Kørestolsbrugere
Der er meget nem adgang for kørestolsbrugere på vores klinik i Rødovre og Field's. I Rødovre er der store handikap venlige parkeringspladser på taget med direkte adgang til klinikken. I Field's er der handikap-parkering i kælderen.
 

 
Ledige stillinger hos PLUS1
Ledige stillinger slå vi op her på siden og typisk på dentaljob.dk PLUS1 søger dygtig og alsidig studerende til marketing
Sådan får du besked

En ansøgning skal indeholde et udførligt CV samt kopi af referencer og eksamensbevis. Ansøgninger skal sendes per e-mail til job@plus1.dk.

Vi vil indimellem invitere til et indledende telefoninterview. Et telefoninterview vil typisk tage ca. 5-10 minutter. Da det kan føles unaturligt at skulle interviewes over telefonen, foreslår vi, at du tager samtalen et sted hvor du kan tale uforstyrret. Det er ligeledes en god ide at bruge headset så du kan tale mere frit, samt har din ansøgning og CV foran dig.

Under et telefoninterview vil vi blandt andet komme ind på dit CV, hvorfor du ønsker at arbejde for PLUS1, samt enkelte spørgsmål som har til hensigt at vurdere hvilke personlige egenskaber du besidder.

Efter et eventuelt indledende telefoninterview, vil du i løbet af ca. 1 uge eventuelt blive inviteret til en personlig samtale, eventuelt opfulgt af endnu en personlig samtale. Under de personlige samtaler vil vi gå yderligere i detaljer med dit CV samt yderligere drøfte de personlige egenskaber vi leder efter hos en ansøger.

Selvom du skulle blive forbigået i en ansættelserunde hos os, er du altid meget velkommen til at søge igen på et senere tidspunkt, da dette blot viser, at du meget gerne vil arbejde hos PLUS1.

Uopfordrede ansøgninger
Du er altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning til os på job@plus1.dk
 

 

Skriv en uopfordret ansøgning

Se ledige stillinger på dentaljob.dk

 

TrustScore 9,1 | 537 anmeldelser

"Super tilgængelighed og engagement"

af Gitte Aarre

TrustScore 9,1 | 537 anmeldelser